Ölspel...





Kan ni hålla ölen i glaset?


Kommentarer
Postat av: Maja.

Haha, jo men du, hockeykillar håller jag sakta men säkert på att avvänja mig ifrån, det finns andra fiskar i sjön. Dock är jag bara så van att ha med dem att göra (låter kanske lite fel..) Det sjuka är bara att jag måste ha någon som idrottar, som gör något. Jag kan inte ha någon som inte gör mer än att jobba. Jag är uppvuxen med idrott på hög nivå och har själv spelat på hög nivå att jag blir rastlös av killar som inte gör något, på ett sätt tråkar de nog ut mig (fan jag låter hemsk..).



Du behöver inte oroa dig för att höja mig till skyarna, jag tar inte åt mig speciellt mycket av komplimanger, om ens lite. Jag har en ganska så hård bild av mig själv och det är ingen som direkt lyckats få mig att ändra den, eftersom det måste komma ifrån mig själv. Och någon höjdare så anser jag inte mig själv att jag är.



Du kanske borde skriva ihop något och skicka in till nå förlag, du verkar ju tycka om att skriva=)

2008-05-27 @ 01:26:53
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0